torsdag 10 januari 2008

Jeppe, i love you


Här är mina nya skor tack vare jeppe! Min älskade vän. Vad skulle jag ta mig till utan honom?

Igår när Laroy inte kunde bli bättre bestämde jag mig för att gå av och åka hem och slicka mina sår. Men just som jag är på väg att sluta kommer jeppe springandes och säger att "värsta stekarna" vill ha bord. Jag tror såklart inte på jeppe för han är största skojaren i sthlm. Men jag lägger armarna i kors och lunkar efter. Ser dock att han springer så ökar min takt.

Till min förvåning står det fyra herrar där. Och de är intresserade av bord. Jag lägger på charmen, presenterar mig och sätter ner dem på halvmånen.

De beställer in två av våra dyraste flaskor. Jag blir överlycklig redan då. (Klart jag blir glad när jag får fet dricks också, men älskar när jag säljer bra grejer. En helt annan lyckokänsla. Att såna gäster faktiskt dyker upp hos oss också. Och inte bara på fucking V.)

Han betalar med en gång, jag ler och ber till gud att jag får någon dricks. Han avrundar, två tusen mer!!!

Haha. Jag får alltså 2400. När jag egentligen var på väg hem. Därför tackar jag jeppe. Idag är du min hjälte.

Älskar mina nya skor!

Nu ska vi förbereda våran hemlis.

Puss gull

Inga kommentarer: