söndag 27 april 2008

SPRINGBREAK


Allting går i slowmotion idag. Känns som om kl inte kan vara mer än 16 men den är ändå 22?

Som ni förstår har jag inte gjort något alls idag. Vaknade på hotellet av en stickande fisk lukt som inte var barmhertig. Om ni inte är med så beställde vi mat för en hel armé.

Sen har jag ätit denna pizza på Vapiano och sen bara känt mig tom.. Det måste vara spriten som håller på att gå ur och kroppen som förstått att springbreak faktiskt är slut. Nu måste jag ta tag i mitt liv och styra upp lite saker, för sen några dagar innan min födelsedag klev jag in i en lyckobubbla (eller i en champagnebubbla kalla de vad du vill) och satte resten av världen på PAUSE.

Men det funkar tydligen inte så. Verkligheten har kommit ikapp..



Vill bara tacka Frejilisious, Tias, och Oljan.

Rockstars.




\Eran Dada.

Inga kommentarer: