fredag 14 mars 2008

Löken Dasha


Idag har jag fortfarande varit sjuk och bara lökat. Men man får det ibland. Jag har säkert minst sju såna dagar i månaden. Men det är bara för att jag är en lök.

Men topp tre bästa i livet är att bara ligga bort dagar i sängen..

Här är en bild av mig i thailand, vid några horor. Hela detta inlägg skulle egentligen handla om hur mycke jag saknar det landet. Hur mycke jag saknar att känna sanden mellan tårna och solen smeka mina kinder..

Men skit i de.

Vaknar varje morgon och hoppas att det är sol och inte regn bakom mina gardinerna, för snart så behöver jag inte sätta tårna i det kalla golvet för det är faktiskt mars. I slutet av april då fyller jag år, och då brukar jag faktiskt kunna gå i jeansjacka utan att frysa ihjäl! (Frysa lite såklart, men inte som nu.)

Förövrigt så kommer min älskade vän Jeppe hem imorn! Gissa hur mycke jag längtat efter honom? Han är en av mina bästaste vänner dendära Jesper Olsen.

Inga kommentarer: